IMAP: no e-mail visible despite correct setting / IMAP: ไม่เห็นอีเมลแม้การตั้งค่าถูกต้อง

If an account is not immediately created correctly, but is set correctly afterwards, the IMAP Prefix may be missing.

You can set the IMAP PREFIX for account settings under the advanced tab:

or contact us for help

สำหรับภาษาไทยดังนี้

หากบัญชีของท่านไม่ได้สร้างอย่างถูกต้อง แต่มีการตั้งค่าอย่างถูกต้องในภายหลัง อาจจะเป็นไปได้ว่า IMAP Prefix นั้นขาดหายไป

ท่านสามารถตั้งค่าของ IMAP PREFIX สำหรับบัญชีของท่านได้ภายใต้ "Settings" ในส่วนของ "Advanced Tab"

หรือสามารถติดต่อเราเพื่อขอความช่วยเหลือ

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.