Add new hosting in new account / การเพิ่มแอคเคาท์ใหม่

You want to add hosting for a domain.
You want to create a new account for a new customer. Keep them separated.

Step 1: Go to your control panel and click "Add new service"

Step 2-3: Search for the domain and add to the shopping cart. Then change the plan to "Small Business" (this is hosting that works for most small businesses). If you register your own domains select "No" for Domain. Then click "Check out"

Step 4: Now the most important part. The selection of the account. Where the domain should go. You can add to an existing account. Just select from the list. Or click on "New".

Step 5: If you select New account, please enter the information and click Next. Check if everything is correct and finish the order. Within a few minutes the account is ready for use!


สำหรับภาษาไทย ดังนี้

หากท่านต้องการสร้างโฮสติ้งสำหรับลูกค้าใหม่ ควรรจะแยกเป็นแอคเคาท์ใหม่จากแอคเคาท์หลักที่มีอยู่
ขั้นตอนที่ 1 ไปที่ control panel และคลิก "Add new service"


ขั้นตอนที่ 2-3 ค้นหาโดเมนที่ต้องการและเพิ่มในตะกร้า เลือกแพ็คเกจเป็น "Small Business" หากท่านมีโดเมนอยู่แล้วเลือกที่ "No" ที่คอลัมน์ Domain และคลิก "Check out"


ขั้นตอนที่ 4 ขั้นตอนสำคัญสำหรับส่วนนี้ คือ การเลือกแอคเคาท์ ท่านสามารถเลือกแอคเคาท์ที่มีอยู่แล้ว หรือสร้างแอคเคาท์ใหม่โดยคลิกที่ "New"


ขั้นตอนที่ 5 หากท่านเลือกที่ New account กรุณากรอกข้อมูลให้ครบถ้วนและคลิก Next ตรวจสอบข้อมูลให้ถูกต้องและสั่งซื้อโดเมนให้เสร็จสิ้น ใช้เวลาไม่นานก็สามารถใช้งานได้

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.